Kenzo, az érzékek ébredése
A Kenzo cipő részlegének jelszava: elegancia és egyediség. 1970-ben, Kenzo Takada japán stylist alapította a márkát. A ház, melynek székhelye eredetileg Tokyo volt, folyamatosan növekedett az idő előrehaladtával és egyre nagyobb jelenlétre tett szert a luxus és a divat világában. A márka a nőkre fókuszál azzal a célkitűzéssel, hogy a mindennapokhoz biztosítson teljes szabadságot. 1998-ban, a Kenzo by Kenzo parfüm hatalmas sikert ért el a nagyközönség előtt és a márka a parfümvilág egyik megkerülhetetlen szereplőjévé vált. 1993-ban eladták a márkát az LVMH csoport számára, melyet követően a művészeti irányítás Antonio Marras kezébe került. Ma Humberto Leon és Carol Lim vette át ezt a szerepet. A pár modern és vidám anyagokat használ egy új mozgalom jegyében, melynek neve: " nagyvárosi törzs ".