A cookie-k (sütik) beállításainak kezelése
A Spartoo olyan sütiket használ, amelyek feltétlenül szükségesek a weboldal működéséhez, valamint a tartalom személyre szabásához és a forgalom elemzéséhez. Partnereink sütiket használnak, hogy személyre szabott hírdetéseket jelenítsenek meg az Ön böngészése és profilja alapján. Ha az alábbiakban az "Elfogad mindent és bezár" gombra kattint, az ügyfélfiókjában bármikor módosíthatja a beállításokat. Ha az "Összes elutasítása" gombra kattint, akkor csak a weboldal működéséhez feltétlenül szükséges sütik kerülnek felhasználásra.

Segítség

06 1 677 7696

(helyi hívás díja)

hétfőtől - péntekig 9h-12h30-ig és 13h30 - 17h-ig

Válasszon egy rubrikát
Rendelés előtt
Rendelés után
Fiókom
Üzleti kapcsolat

Rendelés

Egy rendelés érvényesítése során tapasztalt problémák

Egy rendelés érvényesítése során tapasztalt problémák

Nem találom a kedvezménykuponomat vagy ajándékutalványomat
Amennyiben van rendelkezésre álló kedvezménye, úgy azt ügyfélfiókjában az « előnyeim » menüpontban találja. Amennyiben nem látja a felsorolt kedvezmények között, úgy elképzelhető, hogy a keresett kedvezménykupon lejárt. Minden kedvezménynek van lejárata. Előnyének kondícióját a « még több tudnivaló itt» menüpontra kattintva tekintheti meg, melyet közvetlen a kupon kódja alatt talál.
Kérjük vegye figyelembe, hogy visszaküldés esetén a kedvezménykupon nem kerül visszatérítésre.
Megtalálta a választ a kérdésére?
A kuponom/ajándékutalványom nem került beszámításra
Előnyeinek kondícióit a « még több tudnivaló itt» menüpontra kattintva tekintheti meg ügyfélfiókjában közvetlen a kupon kódja alatt talál. Kedvezményei megtekintéséhez az oldal jobb felső részénél kattintson a « fiókom » gombra és lépjen be ügyfélfiókjába. A balra található « Előnyeim » menü alatt találja az « Ajándékutalványaim » pontot, melyen keresztül megtekintheti rendelkezésre álló kedvezményeit. Kérjük vegye figyelembe, hogy a kedvezménykuponok nem érvényesek a leárazott termékekre, mivel e termékeken már van árengedmény. E kuponok nem összevonhatóak és sok esetben minimum vásárláshoz vannak kötve. A kedvezménykuponok nem érvényesek a partner termékekre.
Megtalálta a választ a kérdésére?
Nem tudom érvényesíteni a fizetésem
A Spartoo nagymértékű erőfeszítése és a banki felületünk minősége ellenére sajnálatos módon jelentkezhetnek informatikai hibák a vásárláskor. Kérjük, hogy vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, hogy munkatársunk tájékoztathassa a következő lépésekről. Kérdésére a lehető legrövidebb időn belül választ adunk.
Megtalálta a választ a kérdésére?
Kosaram
Egy termék kosárba helyezése
Tekintse meg a termék oldalát, melyet a kosarába szeretne tenni. Válassza ki a kívánt méretet, majd kattintson a "Kosárba teszem" gombra.
Kosarának érvényesítése
Amennyiben szeretné kosarát érvényesíteni, úgy kattintson az oldal jobb felső részénél található "Kosaram" gombra, majd a zöld "Rendelés" gombra.
Termék törlése a kosárból
Amennyiben szeretne egy terméket kivenni kosarából, úgy kattintson a szemetes láda ikonra az adott sor végén a "végösszeg" oszlop mellett. Amennyiben a mennyiségen kíván módosítani, úgy kattintson a " " vagy a " - " jelre a "mennyiség" oszlopban.
A kosár érvényességi ideje
A kosár érvényességi ideje 15 perc. Ezen időtartam alatt e termékre más nem tud rendelést leadni. A határidő lejártával kosara automatikusan kiürül és a kiválasztott termékek visszakerülnek értékesítésre.
Megtalálta a választ a kérdésére?
Rendelésem nem jelenik meg a fiókomban
Ha rendelése nem jelenik meg fiókjában, úgy feltudja venni velünk a kapcsolatot az alábbi űrlap segítségével jelezve számunkra rendelésének pontos dátumát, valamint a rendelési számot is, amennyiben megőrizte azt.
Megtalálta a választ a kérdésére?

Felfedeztem egy hibát az oldalon

Felfedeztem egy hibát az oldalon

Felfedeztem egy hibát az oldalon
Nagy hangsúlyt fektetünk a leírásokra, illetve a kommunikációra általánosságban. Ha azonban hibát észlel az oldalon, előre is köszönjük, hogy jelzi azt számunkra a kapcsolatfelvételi űrlapon, vagy a 06 1 677 7696-os telefonszámon keresztül.
Megtalálta a választ a kérdésére?

Fizetés

Fizetés

Nem tudom érvényesíteni a fizetésem
A Spartoo nagymértékű erőfeszítése és a banki felületünk minősége ellenére sajnálatos módon jelentkezhetnek informatikai hibák a vásárláskor. Kérjük, hogy vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, hogy munkatársunk tájékoztathassa a következő lépésekről. Kérdésére a lehető legrövidebb időn belül választ adunk.
Megtalálta a választ a kérdésére?
Mi történik ha a bankom elutasítja a fizetést?
Amennyiben a bankja elutasítja a fizetést, úgy rendelése automatikusan törlésre kerül és számlája nem kerül megterhelésre. Ezen esetben kérjük, hogy vegye fel a kapcsolatot bankjával, hogy egyeztethesse az internetes vásárlásokra vonatkozó kondíciókat. Rendelését ezt követően ismét leadhatja.
Megtalálta a választ a kérdésére?
Az ÁFA
Az oldalon, valamint a kosárban feltüntetett árak tartalmazzák az ÁFA-t, az aktuális magyar ÁFA-nak megfelelően. A fizetési oldalon feltüntetett árak a következők: az árak tartalmazzák az ÁFA-t, az aktuális magyar ÁFA-nak megfelelően.
Megtalálta a választ a kérdésére?
Biztonságos fizetés
A biztonságos fizetések érdekében a CIC bankot választottuk. Az SSL (Secure Socket Layer) protokolnak megfelelően banki adatai kódolt formában kerülnek továbbításra szerverünk részére majd egy teljesen biztonságos rendszeren kresztül bankunk számára. Semmilyen esetben sem kerülnek megőrzésre. Minden előírás megfelel a tranzakciókat garantáló biztonsági szabványoknak.
Megtalálta a választ a kérdésére?
Fizetési módok
Spartoo termék esetén:
  • Visa vagy Mastercard bankkártya ;
  • Utánvéttel: Díja 1499Ft, mely nem visszatérítendő visszaküldés esetén. A fizetést készpénzben, pontos összegben kell végrehajtani a futárnál ;
  • Paypal ;
  • Spartoo ajándékutalvány
Partner termék esetén :
  • Visa vagy Mastercard bankkártya ;
  • Paypal ;
Megtalálta a választ a kérdésére?

Kapcsolódási probléma

Kapcsolódási probléma

Kapcsolódási probléma
Amennyiben kapcsolódási problémát tapasztal, úgy elsődlegesen kérjük győződjön meg róla, hogy internet kapcsolata rendben működik. Amennyiben a hiba továbbra is fennáll, úgy kérjük, hogy jelezze számunkra és részletezze milyen eszközt (számítógép, tablet, okostelefon), illetve böngészőt (Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome ...) használ annak érdekében, hogy a problémát informatikai osztályunk kivizsgálhassa.
Megtalálta a választ a kérdésére?

Kiszállítás

A kiszállítás területei

A kiszállítás területei
A Spartoo.hu a következő országokba biztosít kiszállítást:

A kiszállítás módja, díja és határideje

A kiszállítás módja, díja és határideje
Házhoz szállítás Magyar Postával Határidő: 6 munkanap a csomag elküldésének másnapjától számítva Szállítás díja: ingyenes 10.000Ft feletti rendelés esetében, 10.000Ft alatti esetében 999Ft.
Standard kiszállítás az UPS szállítóval Határidő: 6 munkanap a csomag elküldésének másnapjától számítva Szállítás díja: 2499 Ft
Expressz kiszállítás az UPS szállítóval Határidő: 1-2 munkanapot vesz igénybe, minden 12 óra előtt beérkezett rendelés esetén Szállítás díja: 5499 Ft
Megtalálta a választ a kérdésére?

Az otthoni címemtől eltérő címre szeretnék kiszállítást kérni

Az otthoni címemtől eltérő címre szeretnék kiszállítást kérni
Spartoo termék
A Spartoo termékek esetén lehetősége van a Magyar Posta, illetve az UPS futárszolgálat által az adott rendelést otthonába, munkahelyére vagy egy ismerőshöz kérni. Átvételi pontra történő kiszállítás jelenleg nem érhető el az oldalon.
Partner termék
A « partner » termékek saját szállítási és visszaküldési kondíciókkal rendelkeznek. Az adott termék oldalán látható linkek által megtekintheti az értékesítő partnerre vonatkozó részletes információkat; a kiszállítási és a visszaküldés politikáját.
Megtalálta a választ a kérdésére?

Partner termékek

Partner termékek

Mi az a partner termék?
Egy partner termék egy olyan termék, melyet egy üzleti partner értékesít a spartoo.hu oldalán keresztül. Minden partner jól kvalifikált. A Spartoo gondosan választja ki őket termékeik és szolgáltatásaik minősége alapján. A fizetések során teljes biztonságot élvez a vásárlások során. E termékeknél fel van tüntetve a "Partner termék" megnevezés a termék oldalán. Továbbá az oldalon lehetőség van szűrni a partner termékekre ("Spartoo termékek" vagy "Partner Termékek" vagy "Minden eladó"). A termék oldalán látható linkek által megtekintheti az adott értékesítő partnerre vonatkozó részletes információkat, a kiszállítási és a visszaküldés politikáját.
Megtalálta a választ a kérdésére?
Fizetési, szállítási és visszaküldési kondíciók partner termék esetén
Fizetés
Lehetősége van bankkártyán vagy PayPal-on keresztül fizetni. A fizetések biztonságosak és azokat teljes mértékben a spartoo kezeli. Fizetésének adatai nem kerülnek továbbításra a Partner részére partner termék vásárlása esetén.
Kiszállítás és visszaküldés
A partner szállítási és visszaküldési politikája az adott termék oldalán érhető el. Ezen oldalon rákattinthat a szállítási, illetve a visszaküldési kondíciókra, hogy részletes információhoz jusson. Igyekszünk olyan partnerekkel együtt dolgozni akik a Spartoo-hoz hasonlóan biztosítanak ingyenes szállítást, valamint ingyenes visszaküldést. Ugyanakkor, a partnerek a saját árpolitikájuk szerint biztosíthatják a szállítást és kínálhatnak ingyenes vagy fizetős visszaküldést.
Megtalálta a választ a kérdésére?
Hogyan történik a partner termékek kiszállítása?
Miután a rendelése leadásra került a Spartoo.hu oldalán, a Partner 48órán belül elküldi a rendelését. A rendelés elküldését követően, kapni fog egy e-mailt, amelyben megtalálja annak a cégnek a nevét, aki a kiszállításért felelős, valamint az adott szállítóhoz tartozó csomag nyomonkövetési számát. Ennek segítségével lehetősége van a szállító oldalára ellátogatni és ott nyomonkövetni a kiszállítást.
Megtalálta a választ a kérdésére?
Hogyan történik a partner termékek visszaküldése?
Lehetősége van egy partnernél vásárolt termékek visszaküldésére, a visszaküldésre vonatkozó határidő betartásával. Ez a termék oldalán tekinthető meg a visszaküldési politika menüpontban. Visszaküldési kérvényét a spartoo.hu oldalán az Ügyfélfiókjába bejelentkezve tudja megkérvényezni a visszaküldéseim menüpontban. A visszaküldés az Ön költsége. Ezt követően e-mailben fog egy értesítést kapni egy visszaküldési címmel, ahová vissza tudja küldeni a terméket, és egy visszaküldési kódot, amelyet át kell másolni egy lapra, és a csomag belsejébe kell elhelyezni. Amint a csomag visszaérkezett, a partner érvényesíti a visszatérítést és a Spartoo jóváírja az Ön részére a termék értékét.
Megtalálta a választ a kérdésére?

Rendelés leadása

Rendelés leadása

Kosaram
Egy termék kosárba helyezése
Tekintse meg a termék oldalát, melyet a kosarába szeretne tenni. Válassza ki a kívánt méretet, majd kattintson a "Kosárba teszem" gombra.
Kosarának érvényesítése
Amennyiben szeretné kosarát érvényesíteni, úgy kattintson az oldal jobb felső részénél található "Kosaram" gombra, majd a zöld "Rendelés" gombra.
Termék törlése a kosárból
Amennyiben szeretne egy terméket kivenni kosarából, úgy kattintson a szemetes láda ikonra az adott sor végén a "végösszeg" oszlop mellett. Amennyiben a mennyiségen kíván módosítani, úgy kattintson a " " vagy a " - " jelre a "mennyiség" oszlopban.
A kosár érvényességi ideje
A kosár érvényességi ideje 15 perc. Ezen időtartam alatt e termékre más nem tud rendelést leadni. A határidő lejártával kosara automatikusan kiürül és a kiválasztott termékek visszakerülnek értékesítésre.
Megtalálta a választ a kérdésére?
Ajándék rendelés leadása
Ajándékkkártya ajándékozása:
A Spartoo lehetőséget biztosít arra, hogy ismerőseit ajándékkártyával lepje meg:
  • Ön választja ki az összeget;
  • Üzenetet tud küldeni a címzettnek;
  • Az ajándékkártyát emailben tudja elküldeni, vagy kinyomtatja, melyet így személyesen is átadhat.
Az ajándékkártya az aktiválásától 1 évig érvényes.
Figyelem: ezen kártya kizárólag a Spartoo termékekre érvényes. Amennyiben a kosár tartalmaz egy partner terméket, úgy nem tudja felhasználni. Az ajándékkártyához kattintson ide : https://www.spartoo.hu/ajandek-utalvany.php
Megtalálta a választ a kérdésére?
Kupon vagy ajándékutalvány felhasználása
Amennyiben ajándékutalvánnyal rendelkezik, úgy annak kódját következő rendelése leadásakor az utolsó fizetési oldalon tudja megadni a "Kedvezmények" résznél az erre a célra szolgáló négyzetben. Ha van már regisztrált kuponja vagy ajándékutalványa, az a fizetés során automatikusan felajánlásra fog kerülni. Ha az ajándékutalvány érvényes és rendelése megfelel a felhasználási feltételeknek, úgy a vonatkozó kedvezmény automatikusan levonásra fog kerülni. Ha egy hibaüzenet jelenik meg, kérjük ellenőrizze, hogy a rendelése megfelel-e a felhasználási feltételeknek: Egy ajándékutalvány felhasználása előtt, kérjük ellenőrizze annak felhasználási feltételeit. (Az ajándékutalványainak felhasználási feltételeit ügyfélfiókjában tekintheti meg az Előnyeim menüpontban található "ajándékutalványaim" résznél a "még több tudnivaló itt" gombra kattintva).
Figyelem:
  1. A spartoo ajándékutalványok nem használhatóak fel Partner Termékek rendelése esetén.
  2. Visszaküldés vagy visszatérítés esetén a kedvezménykupon nem kerül jóváírásra.
Megtalálta a választ a kérdésére?
Hogyan kell leadni egy rendelést?
A spartoo oldalán a következő lépések alapján tud leadni rendelést: Amennyiben rendelkezik már ügyfélfiókkal, úgy jelentkezzen be email címével és jelszavával. Amennyiben nem rendelkezik még ügyfélfiókkal, úgy létre kell hoznia egyet. (Az ügyfélfiók létrehozása elengedhetetlen rendelése leadásához.) Ezt követően kövesse a következő lépéseket:
  1. Válassza ki az Önnek tetsző termék(ek)et, színt és méretet, majd tegye bele a kosarába.
  2. Amint kiválasztotta az összes megvásárolandó terméket kattintson az oldal jobb felső részénél található « kosaram » gombra. Ellenőrizze kosarának tartalmát, majd kattintson a zöld « Rendelés » gombra, hogy befejezze rendelését.
  3. Ezt követően az alábbi lépések alapján tudja befejezni rendelését:
    • Ha rendelkezik kedvezmény kuponnal, akkor írja be annak kódját, vagy válassza ki azt a legördülő menüből;
    • Válassza ki a fizetési módot;
    • Válassza ki a szállítási módot;
    • Válassza ki a szállítási címet;
    Figyelem: A kiszállítási címnek az oldalnak megfelelő címnek kell lennie (egy magyarországi rendelést a spartoo magyar oldalán kell leadni, mely a spartoo.hu, egy spanyolországi címre vonatkozó rendelést a spartoo spanyol oldalán kell leadni, mely a spartoo.es, egy szlovákiai címre vonatkozó rendelést a spartoo szlovák oldalán kell leadni, mely a spartoo.sk stb.).
  4. A rendelés megerősítése és a fizetés előtt kérjük, hogy ellenőrizze kosarának tartalmát (méret, szín, mennyiség, végösszeg stb.), majd adja le rendelését megadva bankkártyájának adatait az azonnali fizetéshez, amennyiben ezen fizetési módot választotta.
Rendelésének megerősítéséről emailben kap értesítést, majd a későbbiekben még egyet mikor átadtuk a választott kézbesítő cég számára. Rendelésének státuszát bármikor nyomon követheti, amennyiben az oldal jobb felső részénél található « Fiókom » gombra kattint, majd a « rendeléseim » menüpont alatt az « utolsó rendelésem áttekintése » almenüpontra. E menüpontban megtalálja minden korábbi rendelését, illetve azok számláját is. Rendelésével kapcsolatos bármely egyéb kérdés esetén kérjük tekintse meg a « rendelésem» menüpontot.
Megtalálta a választ a kérdésére?

Termékválaszték és készlet

A Spartoo és a hamisítványok

A Spartoo és a hamisítványok
A hamisítást a törvényt tiltja és az elkövetőt büntetőjogi szankciók sújtják. A Spartoo tiszteletben tartja a törvényt és közvetlenül a hivatalos márkától szerzi be kínálatát. Ezért teljesen lehetetlen, hogy ügyfeleink hamisítványt kapjanak.
Megtalálta a választ a kérdésére?

Egy termék lefoglalása

Egy termék lefoglalása
A Spartoo oldalánál sajnálatos módon nem lehetséges egy termék lefoglalása. Ezért azt javasoljuk, hogy mielőbb adja le rendelését annak érdekében, hogy biztos lehessen abban, hogy az van még készleten.
Megtalálta a választ a kérdésére?

A termékek elérhetősége és készlete

A termékek elérhetősége és készlete
Kizárólag a készleten levő termékek érhetőek el a spartoo oldalán. Előfordulhat, hogy méretéből nincs készlet a raktárban. Ezen esetben a "méretfigyelmeztető" segítségével értesítést kérhet a termék jövőbeni érkezéséről.
Méretfigyelmeztető: Az email értesítéshez válassza ki a kívánt méretet a legördülő ablakból, majd adja meg email címét a vonatkozó négyzetben. Amennyiben nem kap értesítést, úgy sajnos nem érkezett újabb szállítmány e termékből. Ezen esetben kérjük tekintse meg a hasonló modelleket, hátha van olyan ami szintén elnyeri tetszését.
Megtalálta a választ a kérdésére?

Termékek mérete

Vannak nagy méretek a Spartoo kínálatában?
Partnereink segítségével igyekszünk a lehető legszélesebb körű kínálatot biztosítani ügyfeleink számára. Többek között gondoltunk egy nagy méretű cipőkínálatra is: Nők számára 41-es méret felett, a Férfiak számára pedig egészen 54-es méretig. A kínálat megtekintéséhez használjon szűrőket a keresésnél: válassza ki a kívánt cipő típusát, majd szűrjön a kívánt méretre: minden készleten levő pár meg fog jelenni a képernyőn.
Megtalálta a választ a kérdésére?
Hogyan válassza ki a megfelelő ruhaméretet?
A ruhaméret kiválasztásához kérjük, hogy olvassa el az egyes termékek oldalán található mérettanácsokat. Ezen tanácsok ügyfeleink visszajelzése alapján kerülnek feltüntetésre: ezeket érdemes követni, de ugyanakkor természetesen előfordulhat, hogy a feltüntetett információ sajnos mégsem lesz megfelelő az Ön számára. A termék leírása mellett található méretkalauz továbbá szintén rendelkezésére áll.
Nincs készleten az Ön mérete? Ezen esetben lehetősége van a "Méretfigyelmeztető" gombra kattintani: egy e-mailt fogunk Önnek küldeni, amint a termék ismét elérhető lesz a készleten. Amennyiben nem kap értesítést, úgy sajnos nem érkezett újabb szállítmány e termékből. Ezen esetben kérjük tekintse meg a hasonló modelleket, hátha van olyan ami szintén elnyeri tetszését.
Megtalálta a választ a kérdésére?
Hogyan válassza ki a megfelelő cipőméretet?
A cipőméret kiválasztásához kérjük, hogy olvassa el az egyes termékek oldalán található mérettanácsokat. Ezen tanácsok ügyfeleink visszajelzése alapján kerülnek feltüntetésre: ezeket érdemes követni, de ugyanakkor természetesen előfordulhat, hogy a feltüntetett információ sajnos mégsem lesz megfelelő az Ön számára. A termék leírása mellett található méretkalauz továbbá szintén rendelkezésére áll.
Nincs készleten az Ön mérete? Ezen esetben lehetősége van a "Méretfigyelmeztető" gombra kattintani: egy e-mailt fogunk Önnek küldeni, amint a termék ismét elérhető lesz a készleten. Amennyiben nem kap értesítést, úgy sajnos nem érkezett újabb szállítmány e termékből. Ezen esetben kérjük tekintse meg a hasonló modelleket, hátha van olyan ami szintén elnyeri tetszését.
Megtalálta a választ a kérdésére?

Információ a termékekről

Információ a termékekről
Amennyiben információhoz szeretne jutni egy termékről, úgy kérjük, hogy látogasson el a szóban forgó termék oldalán lévő leíráshoz. Itt megtekintheti a termék teljes leírását, beleértve annak összetételét és méreteit. A termékről a fotóstúdiónk által több szemszögből készített fotókat láthat, és néha egy 360°-os nézetet is, hogy a terméket minden szemszögből megfigyelhesse, mintha a kezében tartaná.
Megtalálta a választ a kérdésére?

Egy termék keresése

Egy termék keresése
A keresősávból indított keresés név vagy márka alapján: Az oldal felső részén elhelyezkedő keresősávba írja be a keresett termék nevét vagy márkáját. Ezt követően a keresésnek megfelelő termékek megjelennek képernyőjén.
Kategóría vagy típus szerinti keresés: Az oldalon megtalálható szűrők állnak segítségére a keresett termék megtalálására. Az oldal tetején félkövéren szedett kulcsszavak különböző kategiráknak felelnek meg, melyekre kattinthat. Ezt követően tovább finomíthatja keresését a további alkategóriák által. Például: újdonságok, női, férfi, gyerek, exkluzív darabok, leárazás ... majd finomíthatja cipők, táskák, ruhák ... továbbá sportcipők, kabátok, pénztárcák stb.
Márka általi keresés: Márkára való keresést a « 720 márka » gombra kattintva indíthat, melyet az oldal felső részén található kulcsszavak között találja. Amint kiválasztotta a kívánt márkát keresését tovább finomíthatja a bal oldalon található különböző szűrők segítségével. Például: nem (Férfi/Női), típusok, kategóriák, méretek, ár, szín stb.
Spartoo referenciaszám általi keresés : Amennyiben ismeri a termék spartoo referenciaszámát, úgy azt betudja írni az oldal tetején található keresősávba.
Megtalálta a választ a kérdésére?

Visszaküldések és visszatérítések

Visszaküldések és visszatérítések

A visszaküldés határideje
Spartoo termék visszaküldésének határideje
A csomag átvételét követően 30 napja van arra, hogy rendelésének visszaküldése rögzítésre kerüljön ügyfélfiókjában.
Partner termék visszaküldésének határideje
Egy partner termék visszaküldési határideje a partner visszaküldési politikájától függ. A partner visszaküldési politikájának megtekintéséhez kérjük, hogy ügyfélfiókjában a "Rendeléseim" menüpont alatt válassza ki a szóban forgó rendelést, majd kattintson a « visszaküldési politika megtekintése» gombra.
Megtalálta a választ a kérdésére?
Visszaküldés folyamata
Spartoo termék visszaküldésének folyamata A visszaküldési igény rögzítéséhez kérjük, hogy lépjen be ügyfélfiókjába és a "Visszaküldéseim" menüpont alatt kattintson a következőre: « Visszaküldés kérvényezése » . Ezt követően kövesse az alábbi folyamatot. A folyamat:
  1. Válassza ki a szóban forgó rendelést, majd jelölje meg a visszaküldendő terméke(ke)t. Ezt követően a rendszer rákérdez a visszaküldés okára és a visszatérítés módjára. Jelölje ki a megfelelő válaszokat, majd kattintson az « Ezt/ezeket a termékeket visszaküldöm» gombra, mellyel rögzíti a visszaküldési igényt.
  2. A visszaküldési igény rögzítéséről e-mail-ben kap értesítést. Ezen email tartalmazza a további teendőket, melyek:
  3. Nyomtassa ki az ingyenes visszaküldéshez szükséges visszaküldési címkét, melyet az emailben megküldött linkre kattintva tud megnyitni (a megjelenítéshez szükséges, hogy be legyen jelentkezve ügyfélfiókjába). A visszaküldési címke továbbá elérhető ügyfélfiókjában is a « visszaküldéseim » menüben a « Legutolsó visszaküldésem áttekintése» menüpont alatt.
  4. A csomagot és a kinyomtatott címkét vigye el egy tetszőleges postahivatalba és ott adja fel a csomagot. A posta által lepecsételt és visszaadott igazolást a csomag feladásáról, kérem őrizze meg.
  5. Tájékoztatjuk, hogy a terméket annak eredeti csomagolásában (cipősdoboz vagy műanyag csomagolás) kell visszaküldenie. A terméket ezt követően helyezze egy külső szállítási dobozba. Kérjük ne használja az eredeti cipősdobozt, mint szállítási doboz. Figyelem: a visszaküldés nem kerül elfogadásra amennyiben a termék sérült, piszkos vagy hordva volt. A terméket ezen esetben visszaküldjük Önnek és nem térítjük vissza az árát.
  6. Visszaküldését nyomon követheti fiókjában a « visszaküldéseim » menüben a « legutolsó visszaküldésem áttekintése » menüpont alatt.
  7. Amint a termék visszaérkezett központunkba és elfogadásra került elindítjuk a visszatérítést.
Partner termék visszaküldésének folyamata
A visszaküldési határidőn belül lehetősége van egy partnernél vásárolt termék visszaküldésére. A partner termékek saját szállítási és visszaküldési politikával rendelkeznek. A partner visszaküldési politikájának megtekintéséhez kérjük, hogy ügyfélfiókjában a "Rendeléseim" menüpont alatt válassza ki a szóban forgó rendelést, majd kattintson a « visszaküldési politika megtekintése » gombra. A visszaküldési igény rögzítéséhez kérjük, hogy lépjen be ügyfélfiókjába és a "Visszaküldéseim" menüpont alatt kattintson a következőre: « Visszaküldés kérvényezése » . Ezt követően kövesse az alábbi folyamatot:
A folyamat: Először is tájékoztatjuk, hogy a visszaküldés az ügyfél költsége is lehet.
  1. Válassza ki a szóban forgó rendelést, majd jelölje meg a visszaküldendő terméke(ke)t. Ezt követően a rendszer rákérdez a visszaküldés okára, végezetül kattintson az « Ezt/ezeket a termékeket visszaküldöm» gombra, mellyel rögzíti a visszaküldési igényt.
  2. A visszaküldési igény rögzítéséről e-mail-ben kap értesítést.
  3. Nyomtassa ki a visszáru levelet, melyet az emailben megküldött linkre kattintva tud megnyitni (a megjelenítéshez szükséges, hogy be legyen jelentkezve ügyfélfiókjába). Amennyiben nem rendelkezik nyomtatóval egy üres lapra kézzel másolja át a visszáru levél tartalmát. Tegye a visszáru levelet a csomag belsejébe. A kereskedő ennek köszönhetően fogja tudni beazonosítani az Ön visszáruját.
  4. Tegye a terméket az eredeti csomagolásba (cipősdoboz vagy műanyag csomagolás), majd tegye be egy szállítási dobozba. Kérjük ne használja az eredeti cipősdobozt, mint szállítási doboz.
  5. Ezt követően adja fel a csomagot az Ön által kiválasztott postafiókban a kereskedő címére. A kereskedő címe a csomagban található szállítólevélen található. Őrizze meg a csomag feladására vonatkozó nyugtát.
Amint a csomag visszaérkezik és a partner visszaigazolja a csomag átvételét a Spartoo visszatéríti a termék árát. A Spartoo a megvásárolt termékek árát a lehető legrövidebb idő alatt visszatéríti, legkésőbb a csomag átvételét követő 14 napon belül.
Megtalálta a választ a kérdésére?
Visszaküldések és visszatérítések
Egy spartoo termék visszaküldésének kondíciói
Minden a spartoo oldalán vásárolt termék visszaküldhető bármilyen okból. 30 nap áll a rendelkezésére a spartoo termékeket tartalmazó csomagjának átvételétől számítva, hogy visszaküldési kérvénye rögzítésre kerüljön. A következők közül választhat: méretcsere, banki visszatérítés, ajándékutalványban történő kifizetés. A termék(ek) ezen időszakon belül visszaküldése esetén mindenképpen az alábbi folyamat követendő.
Figyelem: a visszaküldésnek meg kell felelnie az alábbi kondícióknak:
  • -A termékek nem kerültek viselésre kültéren,
  • -A termékeknek új állapotban kell lenniük,
  • - A visszaküldött termékeknek meg kell egyezniük a megküldött termékekel,
  • - A termékeket eredeti belső csomagolásukban, jó állapotban (nem ragasztott cipősdoboz) kell visszaküldeni, egy teljesen lezárt csomagban,
  • - A termékek a kézhezvételől számított 30 napon belül kerülnek visszaküldésre,
  • - Az üres csomag visszaküldése esetén a csere és a visszafizetés elutasításra kerül,
  • - Kövesse az alábbi folyamatot.
A visszakülés 7-10 munkanap alatt kerül feldolgozásra. A visszaküldés érvényesítését követően kerül elindításra a visszatérítés, melynek átfutási ideje: 2-5 munkanap. Egy partner termék visszaküldésének kondíciói A "partner termékek" saját szállítási és visszaküldési kondíciókkal rendelkeznek. Lépjen ügyfélfiókjának rendeléseim menüpontjába és kattintson a következő gombra: "visszaküldési politika megtekintése" , az adott partner visszaküldési feltételeinek megtekintéséhez.
Megtalálta a választ a kérdésére?
Hogyan történik a visszatérítés?
Csomagját a visszaküldési folyamattól eltérő módon küldte vissza. Először is kérjük, hogy győzödjön meg róla, hogy jó címre küldte vissza a csomagot. Visszaküldésének feldolgozása kicsit lassabn történik ezen esetben, mert a folyamat alapján visszaküldött csomagok feldolgozása előnyt élvez, továbbá csomagját és annak tartalamát a központnak be kell azonosítania. A normál visszaküldési feldolgozáshoz képest, mely 7-10 nap ezen esetekben további egy vagy két héttel kell számolni. Köszönjük szépem megértését.
Megtalálta a választ a kérdésére?
Visszaküldés díja
Spartoo termék visszaküldési díja
  • Az ingyenes visszaküldést az UPS futárszolgálat által biztosítjuk. Amennyiben a visszaküldési igényét ügyfélfiókjában rögzíti, úgy emailben kapja meg az ingyenes visszaküldéshez szükséges kinyomtatandó visszaküldési címkét, továbbá egy telefonszámot a futárszolgálat központjához, hogy a csomag elvitele kapcsán időpontot egyeztethessen. A visszaküldés így ingyenes és kényelmes. Minden más visszaküldési mód az ügyfél költsége.
Partner termék visszaküldési díja
A partner termékek saját szállítási és visszaküldési politikával rendelkeznek. A partner visszaküldési politikájának megtekintéséhez kérjük, hogy ügyfélfiókjában a "Rendeléseim" menüpont alatt válassza ki a szóban forgó rendelést, majd kattintson a « visszaküldési politika megtekintése » gombra.
Megtalálta a választ a kérdésére?
Cserék
Egy spartoo termék cseréje
  • Méretcsere
Lehetőséget kínálunk arra, hogy a terméket másik méretre cserélje (aktuális készletünk erejéig). A visszaküldési igény rögzítése során kitudja választani a csere lehetőségét, majd a kívánt méretet.
  • Másik szín vagy modell
Nem áll módunkban másik színre vagy modellre történő cserét biztosítani. De természetesen lehetősége van a terméket visszaküldeni, visszatérítést kérni, majd leadni egy új rendelést.
Partner termék cseréje
A partner termékek nem cserélhetőek. De lehetősége van a terméket visszaküldeni, visszatérítést kérni, majd leadni egy új rendelést.
Megtalálta a választ a kérdésére?

Rendeléseim

Csomag nyomon követése – szállítási határidők – Szállítással kapcsolatos problémák

Csomagom nyomon követése

Csomagom nyomon követése
Rendelésének státusza folyamatosan frissítésre kerül a kiszállítás teljes ideje alatt. Itt tekintheti meg a lehetséges fázisokat:
  • Várakozás az előkészítésre/Megrendelve: rendelése rendben rögzítésre került;
  • Előkészítés folyamatban: logisztikai csapatunk jelenleg éppen összekészíti rendelését ;
  • A rendelés úton van: rendelése összekészítésre került és készen áll a kézbesítő cég számára történő átadásra;
  • Rendelés elküldve/Átadva a kézbesítőnek: rendelése elhagyta központunkat: nyomonkövetési linket küldtünk az Ön számára emailben, mely átvezeti a kézbesítő honlapjára.

Rendelésének státuszát nyomon követheti ügyfélfiókjában a "Rendeléseim" menüpont alatt. Ha rendelése már átadásra került a kézbesítő cég számára, úgy csomagját a szállító cég oldalán követheti nyomon: Csomagjának nyomon követéséhez lépjen be ügyfélfiókjába, majd a « Rendeléseim » menüpontba. Válassz ki rendelését, majd kattintson a « Csomagom nyomon követése » (az oldal felső részének jobb oldalán) gombra. Figyelem: a link frissítése beletelhet néhány órábal. Amennyiben a nyomonkövetési link nem működik másnap, úgy kérjük, hogy lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal.
Megtalálta a választ a kérdésére?

Mikor kapom meg a csomagomat?

Mikor kapom meg a csomagomat?
Rendelésének kiszállítási dátumát ellenőrizheti ügyfélfiókjában a « rendeléseim » menüpont alatt. Válassza ki rendelését. A pontos dátum a « Csomagom nyomon követése » gombra kattintva lesz elérhető. Ha rendelése már átadásra került a kézbesítő cég számára, úgy csomagját a szállító cég oldalán követheti nyomon: Csomagjának nyomon követéséhez lépjen be ügyfélfiókjába, majd a « Rendeléseim » menüpontba. Válassz ki rendelését, majd kattintson a « Csomagom nyomon követése » (az oldal felső részének jobb oldalán) gombra.
Figyelem: a link frissítése beletelhet néhány órába. Amennyiben a nyomonkövetési link nem működik másnap, úgy kérjük, hogy lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal.
Megtalálta a választ a kérdésére?

Problémám van a kiszállítással (még nem kaptam meg a csomagom)

Problémám van a kiszállítással (még nem kaptam meg a csomagom)
Ha a szállítási határidő még nem járt le: Ezen esetben szíves türelmét szeretnénk kérni. Csomagja szállítás alatt ál és hamarosan kézbesítésre fog kerülni az Ön részére. Ha a szállítási határidő lejárt:
  • Nem kapott értesítőt a kézbesítési kísérletről postaládájába?
Ezen esetben, kérjük vegye fel a kapcsolatot a választott szállító céggel és adja meg csomagjának nyomonkövetési számát. Ezen azonosító alapján fognak tudni információt adni a csomag helyzetéről és a hátralévő szállítási időről.
  • A csomag állapota "kézbesítve" a spartoo rendelés követésében, de még nem kapta meg?
Lehetséges, hogy valaki a környezetében átvette a csomagot az Ön távollétében (szomszéd, portás, őr...). Ne habozzon felvenni velük a kapcsolatot, hogy leellenőrizze ezt. Ellenkező esetben, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, hogy egy munkatársunk elindíthassa a csomag keresésére vonatkozó eljárást. A lehető legrövidebb időn belül válaszolunk. Ezúton szeretnénk szíves elnézését kérni az okozott kellemetlenségért.
Megtalálta a választ a kérdésére?
Nem kaptam meg a rendelésem, pedig a jelzett státusz "kézbesítve"
Először is szíves elnézését szeretnénk kérni az okozott kellemetlenségek miatt. Kérjük ellenőrizze, hogy esetleg nem-e egy szomszéd vagy portás vette át a csomagot az Ön távollétében. Amennyiben senki nem vette át a csomagot úgy vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, hogy tájékoztathassuk a további lépésekről. Kérésére a lehető legrövidebb időn belül választ adunk.
Megtalálta a választ a kérdésére?
A maximum kiszállítási határidő lejárt
Először is szíves elnézését szeretnénk kérni az okozott kellemetlenségek miatt. E problémának több oka is lehet. A probléma eredetének megismerése érdekében kérjük, hogy ellenőrizze nyomonkövetési linkjét (emailben megküldtük, továbbá elérhető ügyfélfiókjában az adott rendelésénél is). A szállító cég részletesen jelzi a csomag útját és a vonatkozó információkat.
  • Sajnálatos módon előfordul, hogy a kézbesítő elfelejt értesítést hagyni a kézbesítési kísérletről postaládájában az Ön távollétében. Amennyiben a kiszállítást a Magyar Postával kérte úgy ezen esetben a csomag a nyomonkövetési linkben jelzett postafiókban vehető át. Az UPS által kért kiszállítás esetében a futárszolgálat a nyomonkövetési linkben jelezni, hogy a csomag a következő munkanapon kerül ismét kiszállításra, vagy esetleg további információra van szükségük a sikeres kézbesítéshez.
  • Lehetséges, hogy csomagjának státusza « kézbesítve ». Ezen esetben várhatóan egy ismerőse vette át a csomagot az Ön távollétében (szomszéd, őr, portás, házfelügyelő stb.). Kérjük ellenőrizze. Amennyiben senki nem vette át a csomagot úgy vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, hogy munkatársunk vizsgálatot indíthasson csomagjának helyzete kapcsán.
  • Lehetséges, hogy nyomonkövetési linkje arra enged következtetni, hogy a csomagot a fuvarozó cég elirányította vagy elvesztette (túl hosszú várakozás, nyomonkövetési linkben nincs frissítés stb.). Ezen esetben kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, hogy munkatársunk vizsgálatot indíthasson csomagjának helyzete kapcsán.
Megtalálta a választ a kérdésére?
Mi történik akkor, ha kiszállításkor nem vagyok jelen?
Amennyiben nem tartózkodik a megadott címen amikor a postás vagy a futárszolgálat megpróbálja a kézbesítést, úgy postaládájában - amennyiben erre lehetőség van - kézbesítési értesítőt hagynak. Sajnálatos módon előfordul, hogy a kézbesítő elfelejt értesítést hagyni a kézbesítési kísérletről postaládájában az Ön távollétében. Amennyiben a kiszállítást a Magyar Postával kérte úgy ezen esetben a csomag a nyomonkövetési linkben jelzett postafiókban vehető át. Az UPS által kért kiszállítás esetében a futárszolgálat a nyomonkövetési linkben jelezni, hogy a csomag a következő munkanapon kerül ismét kiszállításra, vagy esetleg további információra van szükségük a sikeres kézbesítéshez.
Megtalálta a választ a kérdésére?

Elutasítottam egy csomagot

Elutasítottam egy csomagot
Megrendelt csomagja elutasításra került a kiszállításkor.
Spartoo rendelés esetén: amint a csomag visszaérkezik központunkba email értesítést küldünk jelezve, hogy lehetősége van újraküdést vagy visszatérítést választani. Döntését jelezze ügyfélszolgálatunk számára.
Partner termék rendelése esetén : amint a csomag visszaérkezik partnerünkhöz elindítjuk a visszatérítési folyamatot.
Megtalálta a választ a kérdésére?

Üres csomagot kaptam

Üres csomagot kaptam
Üres csomagot kapott? Először is szeretnénk szíves elnézését kérni az okozott kellemetlenségért. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, hogy egy munkatársunk elmagyarázza Önnek a követendő protokollt. Kérjük, csatoljon a részünkre egy fotót a csomagról. A lehető legrövidebb időn belül válaszolunk.
Megtalálta a választ a kérdésére?

Problémám van egy átvett csomaggal

A rendelés nem konform
Az átvett csomag nem konform. Először is szíves elnézését szeretnénk kérni az okozott kellemetlenségek miatt. Kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, hogy munkatársunk tájékoztatást adhasson a követendő protokollról. Előre is köszönjük a nem konform termékekről készült képeket . Kérésére a lehető legrövidebb időn belül választ adunk.
Megtalálta a választ a kérdésére?
Az egyik termékem hibás
A termék gyári hibás. Először is szíves elnézését szeretnénk kérni az okozott kellemetlenségek miatt. Kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, hogy munkatársunk tájékoztatást adhasson a követendő protokollról. Előre is köszönjük a a gyári hibás termékről készült képeket . Kérésére a lehető legrövidebb időn belül választ adunk.
Megtalálta a választ a kérdésére?

Egy másik rendelést szeretnék megtekinteni

Megtalálta a választ a kérdésére?

Rendelésem Módosítása – Törlése

Rendelésem Módosítása – Törlése

Rendelésem Módosítása/Törlése
  • Ha rendelésének státusza "Várakozás az előkészítésre":
Ügyfélfiókjából, vagy a visszaigazoló email-ből kiindulva e státuszban még lehetősége van törölni rendelését vagy méretet módosítani azon. Továbbá Spartoo rendelés (nem partnertermék) esetén módosítani tudja kiszállítási címét is. Bármilyen további módosítási igény esetén kérjük, hogy vegye fel kapcsolatot az ügyfélszolgálattal.
  • Ha rendelésének státusza "Rendelés érvényesítési fázisban" vagy "Előkészítés folyamatban":
Módosítási vagy törlési igény esetén vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal minél előbb, hétfőtől-péntekig 09:00 - 17:00 óra között a következő telefonszámon: 06 1 677 7696 (nem emelt díja szám). A rendelés törlése vagy módosítása e státuszban attól függ, hogy a csomag milyen mértékben került összekészítésre.
  • Ha rendelésének státusza "A rendelés úon van" vagy "Rendelés elküldve":
Ezen esetekben sajnálatos módon már nem áll módunkban törölni vagy módosítani rendelését, mert a csomag elindult központunkból. A csomag ezen esetben kiszállításra kerül a rendelés leadásakor kiválasztott szállítási mód és cím szerint. Ezen esetben a csomag átvételét elutasíthatja kiszállításkor, mely alapján a visszaküldés és visszatérítés folyamata gyorsabb, valamint partner termék esetén elkerülheti a visszaküldési díj kifizetését.
Rendelésének státuszát nyomon követheti ügyfélfiókjában a "Rendeléseim" menüpont alatt.
Megtalálta a választ a kérdésére?

Számlám letöltése

Számlám letöltése

Számlám letöltése
Spartoo rendelés esetében: A számlája eléréséhez, kérjük lépjen be ügyfélfiókjába. A "rendeléseim" menüpontban válassza ki a megfelelő rendelését. Ezt követően kattintson a "számlám letöltése" gombra az oldal jobb felső sarkában. Tájékoztatjuk, hogy a számlája csak a csomag elküldését követően válik elérhetővé.
Partner termék rendelése esetén: A számla igénylése esetén, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal. Az ügyfélszolgálati munkatársunk ezt követően felveszi a kapcsolatot a partnerrel, hogy megküldje az Ön részére a számlát. Köszönjük megértését.
Megtalálta a választ a kérdésére?

Visszaküldések – Cserék – Visszatérítések

Szeretnék visszaküldeni egy vagy több terméket

Hogyan lehet visszaadni egy vagy több elemet?
Spartoo termék visszaküldésének folyamata A visszaküldési igény rögzítéséhez kérjük, hogy lépjen be ügyfélfiókjába és a "Visszaküldéseim" menüpont alatt kattintson a következőre: "Visszaküldés kérvényezése" . Ezt követően kövesse az alábbi folyamatot. A folyamat:
  1. 1. Válassza ki a szóban forgó rendelést, majd jelölje meg a visszaküldendő termékeket. Ezt követően a rendszer rákérdez a visszaküldés okára.
  2. 2. Nyomtassa ki a visszaküldési címkét (elérhető a "visszaküldéseim" menüpontban, a "Legutolsó visszaküldésem áttekintése" gombra kattintva. A címkét kérjük ne ragassza fel csomagjára. Ez a visszaküldési címke 30 napon keresztül érvényes visszaküldési kérvény rögzítésétől számítva.
  3. 3. A kinyomtatott címkét és a csomagot, kérjük vigye el egy Önnek tetszőleges postahivatalba és ott adja fel. A posta által lepecsételt és visszaadott igazolást kérjük őrizze meg.
  4. Tájékoztatjuk, hogy a terméket annak eredeti csomagolásában (cipősdoboz vagy műanyag csomagolás) kell visszaküldenie. A terméket ezt követően helyezze egy külső szállítási dobozba. Kérjük ne használja az eredeti cipősdobozt, mint szállítási doboz. Figyelem: a visszaküldés nem kerül elfogadásra amennyiben a termék sérült, piszkos vagy hordva volt. A terméket ezen esetben visszaküldjük Önnek és nem térítjük vissza az árát.
  5. 4. Visszaküldését nyomon követheti fiókjában a "visszaküldéseim" menüben a "legutolsó visszaküldésem áttekintése" menüpont alatt.
  6. 5. Amint a termék visszaérkezett központunkba és elfogadásra került elindítjuk a visszaküldött termék vagy termékek visszatérítését. A visszatérítések a következő formában történnek:
    A bankkártyán keresztül kiegyenlített rendelések, visszaküldés esetén a vásárláskor használt bankkártyán keresztül kerülnek visszatérítésre. Ebben az esetben, kérjük vegye figyelembe, hogy mivel nemzetközi utalásról van szó, így ennek átfutási ideje több munkanapot is igénybe vehet. Továbbá, amennyiben bankkártyája halasztott terheléssel rendelkezik, így a jóváírás is halasztással fog megtörténni. Abban az esetben, ha a vásárláskor használt bankkártyája az adott hónapban lejár, a visszaküldés megkérvényezése során a rendszer kérni fogja Öntől banki adatait, így a visszatérítés ezen a bankszámlán keresztül fog megtörténni.
    Utánvételes fizetésen keresztül kiegyenlített rendelések esetében, visszaküldés esetén a visszaküldés megkérvényezésekor megadott bankszámlára fog a jóváírás megtörténni. Ebben az esetben, kérjük vegye figyelembe, hogy mivel nemzetközi utalásról van szó, így ennek átfutási ideje több munkanapot is igénybe vehet.
Partner termék visszaküldésének folyamata A visszaküldési határidőn belül lehetősége van egy partnernél vásárolt termék visszaküldésére. Rendelése visszaküldési határidejének megtekintéséhez kérjük, hogy lépjen a "Rendeléseim" menüpontba (az ügyfélfiókján belül). Ezt követően kattintson a "visszaküldési politika megtekintése" gombra. A visszaküldési igény rögzítéséhez kérjük, hogy lépjen be ügyfélfiókjába, a "fiókom" gombra kattintva. Ezután lépjen a "Visszaküldéseim" menüpontba és ott kattintson a következőre: "Visszaküldés kérvényezése" . Ezt követően kövesse az alábbi folyamatot: A folyamat: Először is tájékoztatjuk, hogy a visszaküldés az ügyfél költsége is lehet.
  1. 1. Válassza ki a szóban forgó rendelést, majd jelölje meg a visszaküldendő terméke(ke)t. Ezt követően a rendszer rákérdez a visszaküldés okára.
  2. 2. Abban az esetben, ha a visszaküldés ingyenes, a partnerünk 48 órán belül meg fogja küldeni az Ön részére a visszaküldési címkét, amelyet a csomag külsejére kell majd ragasztania.
  3. 3. A partner küldeni fog az Ön részére egy visszáru levelet, amelyet ki kell nyomtatni ( vagy a szállítólevélen kell kitölteni). Ezt kérjük helyezze a doboz belsejébe.
  4. 4. Tegye a terméket az eredeti csomagolásba (cipősdoboz vagy műanyag csomagolás), majd tegye be egy szállítási dobozba. Kérjük ne használja az eredeti cipősdobozt, mint szállítási doboz.
  5. 5. Amennyiben a kiszállítás ingyenes, kérjük ragassza a partnerünk által megküldött visszaküldési címkét a külső szállítási dobozra.
  6. 6. Ha a visszaküldés ingyenes, adja át csomagját a megfelelő szállító cégnek. Amennyiben a visszaküldés az Ön költségére történik, küldje el csomagját az Ön által választott szállítón keresztül a partner címére (A címet az első két lépés után fogja megkapni). Őrizze meg a csomag feladásáról szóló bizonylatot.
Amint a csomag visszaérkezik és a partner visszaigazolja a csomag átvételét a Spartoo visszatéríti a termék árát. A Spartoo a megvásárolt termékek árát a lehető legrövidebb idő alatt visszatéríti (legkésőbb a visszaküldés megkérvényezésétől számított 30 napon belül).
Megtalálta a választ a kérdésére?
Mikor és hogyan kerül visszatérítésre?
Egy spartoo termék visszatérítése
Amint a csomag visszaérkezett és a központ elfogadta a visszaküldést a visszatérítés elindításra kerül.
  • Amennyiben rendelését készpénzben fizette ki átvételkor, úgy a visszaküldést követően a termék ára banki utalással kerül visszatérítésre. E tranzakcióhoz a nemzetközi banki utaláshoz szükséges banki adatokat fogja kérni rendszerünk a visszaküldési igény rögzítésekor; bankszámla tulajdonos neve, IBAN szám és BIC vagy más néven SWIFT kód. A nemzetközi banki utalás átfutási ideje: 2-5 munkanap.
  • A készpénzfizetés tranzakciós díja - 999 Ft vagy 1499 Ft - nem kerül visszatérítésre.
  • Amennyiben a rendelés bankkártyán keresztül került kifizetésre a rendelés leadásakor, úgy a visszaküldést követően a termék ára ugyanazon bankkártyán keresztül kerül visszatérítésre. Az összeg a bankkártyához tartozó bankszámlán kerül jóváírásra pár napon belül.
  • Amennyiben rendelését paypalon keresztül fizette ki a rendelés leadásakor, úgy a visszaküldést követően a termék ára ugyanazon paypal számlán kerül visszatérítésre.
  • Visszaküldéskor lehetősége van a termék árának visszafizetését kérni ajándékutalvány formájában, melynek érvényessége 1 év. Az ajándékutalvány banki utalással történő kifizetését bármikor megkérheti ügyfélfiókjában annak érvényességi ideje alatt. E tranzakcióhoz a nemzetközi banki utaláshoz szükséges banki adatok rögzítése szükséges; bankszámla tulajdonos neve, IBAN szám és BIC vagy más néven SWIFT kód.
Egy partner termék visszatérítése
Amint a csomag visszaérkeztét a partner visszaigazolja, úgy a Spartoo a termék árát visszafizeti azon módon keresztül, amilyen módon a rendelés kifizetésre került a rendelés pillanatában.
Megtalálta a választ a kérdésére?
Visszaküldés díja
Spartoo termék visszaküldési díja
  • Az ingyenes visszaküldést az UPS futárszolgálat által biztosítjuk. Amennyiben a visszaküldési igényét ügyfélfiókjában rögzíti, úgy emailben kapja meg az ingyenes visszaküldéshez szükséges kinyomtatandó visszaküldési címkét. A visszaküldés így ingyenes és kényelmes. Minden más visszaküldési mód az ügyfél költsége.
Partner termék visszaküldési díja
A partner termékek saját szállítási és visszaküldési politikával rendelkeznek. A partner visszaküldési politikájának megtekintéséhez kérjük, hogy ügyfélfiókjában a "Rendeléseim" menüpont alatt válassza ki a szóban forgó rendelést, majd kattintson a « visszaküldési politika megtekintése » gombra.
Megtalálta a választ a kérdésére?
Lehetséges cserét kérni?
Egy spartoo termék cseréje
Lehetőséget kínálunk arra, hogy a terméket másik méretre cserélje: a visszaküldési igény rögzítése során csupán annyit kell tennie, hogy cserét választ és megadja a kívánt méretet.
Nem áll módunkban másik színre vagy modellre történő cserét biztosítani. Ebben az esetben azt tanácsoljuk, hogy küldje vissza a terméket és adjon le egy új rendelést miután visszaküldése elfogadásra került. Partner termék cseréje
A partner termékek nem cserélhetőek. De lehetősége van a terméket visszaküldeni, visszatérítést kérni, majd leadni egy új rendelést a honlapon. A "partner termékek" saját szállítási és visszaküldési kondíciókkal rendelkeznek. Lépjen ügyfélfiókjának rendeléseim menüpontjába és kattintson a következő gombra: "visszaküldési politika megtekintése", az adott partner visszaküldési feltételeinek megtekintéséhez.
Megtalálta a választ a kérdésére?
Mi a visszaküldés határideje?
Spartoo termék visszaküldésének határideje
30 nap áll a rendelkezésére a csomagjának kézbesítését követően, hogy visszaküldési kérvénye rögzítésre kerüljön.
Partner termék visszaküldésének határideje
Egy partner termék visszaküldési határideje a partner visszaküldési politikájától függ. A partner visszaküldési politikájának megtekintéséhez kérjük, hogy lépjen a rendeléseim menüpontba, majd kattintson a "visszaküldési politika megtekintése" gombra.
Megtalálta a választ a kérdésére?
Mi a csere termék kiszállításának határideje?
Cseretermékének maximális átvételi ideje 15 munkanap (szombat, vasárnap és ünnepnapok kivételével). Visszaküldésének feldolgozása 7-10 munkanap alatt történik, mely a futárszolgálatnak történő átadás napjától számítódik. E határidő magában foglalja a visszautat logisztikai központunk felé, valamint a visszaküldött csomag tényleges feldolgozását (tartalom ellenőrzése, érvényesítés, csere előkészítése). Ezt követően a logisztikai csapat elkészíti az új csomagot, majd az átadásra kerül a szállító cég számára. A csomag kiszállításának határideje: 5-6 munkanap. Az új csomagról és annak útjáról email értesítést kap.
Megtalálta a választ a kérdésére?
A visszaküldés és visszatérítés kondíciói
Egy spartoo termék visszaküldésének kondíciói
Minden a spartoo oldalán vásárolt termék visszaküldhető. A spartoo terméket tartalmazó csomagja átvételét követően 30 napja van arra, hogy visszaküldési igénye rögzítésre kerüljön ügyfélfiókjában. A visszaküldés során a következők közül választhat: méretcsere, banki visszatérítés, ajándékutalványban történő kifizetés. A termék(ek) visszaküldése esetén az alábbi folyamat követendő. Figyelem: a visszaküldésnek meg kell felelnie az alábbi kondícióknak:
  • A termék(ek) nem kerültek viselésre;
  • A termék(ek)ek új állapotban van(nak);
  • A visszaküldött termék(ek) megegyeznek a kiszállított termék(ek)kel;
  • A termék(ek)et az eredeti, jó állapotban lévő csomagolás(uk)ban (pl.: nem ragasztott cipősdoboz) kell visszaküldeni, melyet egy strapabíró külső szállítási dobozba kell betenni, majd lezárni;
  • A termék(ek)et az átvételt követő 30 napon belül kell visszaküldenie;
  • Az üresen visszaküldött csomagolások esetén nincs lehetőség cserére vagy visszatérítésre;
  • A visszaküldési folyamatot kell követni;
A visszakülés 7-10 munkanap alatt kerül feldolgozásra. A visszaküldés érvényesítését követően kerül elindításra a visszatérítés, melynek átfutási ideje: 2-5 munkanap.
Egy partner termék visszaküldésének kondíciói
A partner termékek saját szállítási és visszaküldési politikával rendelkeznek. A partner visszaküldési politikájának megtekintéséhez kérjük, hogy ügyfélfiókjában a "Rendeléseim" menüpont alatt válassza ki a szóban forgó rendelést, majd kattintson a « visszaküldési politika megtekintése » gombra.
Megtalálta a választ a kérdésére?

Visszaküldtem egy vagy több terméket

Szeretném megkapni a visszaküldési címkémet
A visszaküldési címke eléréséhez, kérjük lépjen be ügyfélfiókjába. A visszaküldéseim menüpontban válassza ki a visszaküldéseim áttekintése menüpontot. Ezt követően:
  • Válassza ki azt a visszaküldési kérvényét, amelynek visszaküldési címkéjét szeretné kinyomtatni;
  • Kattintson a "hogyan küldje el csomagját?" gombra;
  • KKattintson a címke linkjére (az eljárás emlékeztetőjének 1. pontja)./li>
Megtalálta a választ a kérdésére?
Szeretném törölni visszaküldési igényemet
Ha visszaküldést igényelt, de végül mégis szeretné megtartani a termékeket, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a visszaküldési kérelem törléséhez. A módosítás gyorsan megtörténik.
Megtalálta a választ a kérdésére?
Információt szeretnék kapni visszaküldött csomagom kapcsán
A visszaküldése aktuális állapotának megtekintéséhez, kérjük lépjen be ügyfélfiókjába. Ezt követően, lépjen a visszaküldéseim menüpontba, majd kattintson a "Visszaküldéseim áttekintése" menüpontra. További információért, kérjük lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal.
Megtalálta a választ a kérdésére?
Szeretném felvenni Önökkel a kapcsolatot egy visszatérítés kapcsán
Először is szeretnénk szíves elnézését kérni az okozott kellemetlenségért. Kérjük, vegye fel velünk bátran a kapcsolatot telefonon vagy a kapcsolatfelvételi űrlapunk kitöltésével, hogy ügyfélszolgálatunk pontosabb információt tudjon adni az Ön számára a visszatérítésével kapcsolatban. Az alábbi linkre kattintva, lehetősége van felvenni velünk a kapcsolatot.
Megtalálta a választ a kérdésére?

Nem követtem a visszaküldési eljárást, mi a határideje a feldolgozásnak?

Nem követtem a visszaküldési eljárást, mi a határideje a feldolgozásnak?
Visszaküldte rendelését, anélkül, hogy követte volna a visszaküldési eljárást? Első körben, kérjük ellenőrizze, hogy a csomagot a megfelelő címre küldte vissza. A visszaküldése lassabban fog feldolgozásra kerülni, mivel a helyesen rögzített visszaküldések elsőbbséget élveznek, továbbá, mert az Ön csomagját és annak tartalmát külön azonosítani kell. A rendes visszaküldéshez képest, amely a csomag a raktárunkba történő visszaérkezését követően 7-10 munkanap, további egy-két hetet kell rászámolni. Köszönjük megértését.
Megtalálta a választ a kérdésére?

Ügyfélfiókom

Bejelentkezés

Bejelentkezés

Bejelentkezés
Amennyiben már ügyfelünk: Az ügyfélfiókjába történő belépéshez kattintson a "fiókom" gombra jobbra fent az oldalon. A "MÁR ÜGYFÉL vagyok, azonosítom magam" résznél írja be e-mail címét, amivel a korábbiakban létrehozta fiókját, majd adja meg jelszavát.
Amennyiben még nem ügyfelünk: Kattintson a "fiókom" gombra jobbra fent az oldalon, majd az "ÚJ ÜGYFÉL vagyok, létrehozom a fiókom" részre. Ezután létrehozhatja fiókját az e-mail címének megadásával. Ezt követően, átirányításra kerül, ahol meg kell adnia a fiók létrehozásához szükséges információkat.
Megtalálta a választ a kérdésére?

Előnyök

Legalacsonyabb ár garancia

Legalacsonyabb ár garancia
Amennyiben a honlapunkon történő vásárlást követően a megvásárolt terméket kiszállítási díjjal együtt olcsóbban is megtalálja egy másik magyar internetes oldalon, amely online fizetési lehetőséget is kínál, a Spartoo megtéríti Önnek a két ár közötti különbség kétszeresét.
A különbség összegének visszafizetése az alábbi feltételek együttes teljesülésétől függ :
  1. 1. A jelzett árnak tartalmaznia kell a szállítási díjat,
  2. 2. Az olcsóbb ár semmilyen különleges kedvezményt nem élvezhet,
  3. 3. A kiszállítás feltételei megegyeznek (készleten lévő árucikk, legalább egy ingyenes kézbesítési mód felajánlása a honlapon),
  4. 4. A termékeknek azonosnak kell lenniük: új termék, megegyező márka, megegyező modell, megegyező anyag, megegyező szín,
  5. 5. Az olcsóbb árat kínáló oldalon a terméknek kaphatónak kell legyen az ügyfél által megvásárolni kívánt méretben és színben,
  6. 6. A magyar jog szerint működtetett honlapon a termékek árai forintban legyenek feltüntetve,
  7. 7. A fizetés on-line rendszeren keresztül történik,
  8. 8. Az ajánlat személyenként maximum egy visszatérítésre vonatkozik és egy termékre, mely a Spartoo.hu oldalon került vásárlásra.
A legalacsonyabb ár garancia nem vonatkozik az alábbiakra:
  1. 1. Kifutó vagy leárazott termékek,
  2. 2. Licit alapú oldalakon, apróhirdetésekben, kirakat oldalakon vagy magánértékesítési kirakat oldalakon árusított termékek,
  3. 3. Partnereink által eladott és kiszállított termékek,
  4. 4. Magyarország területén kívüli kiszállítások esetén.
A legobb ár garanciára vonatkozó eljárás A vásárlást követő 5 napon belül kell eljuttatni kérését a Spartoo számára, az Ügyfélszolgálat kapcsolatfelvételi űrlapjának kitöltésével, az alábbiak figyelembe vételével:
  1. 1. Üzenetében tüntesse fel a Spartoo rendelési számát,
  2. 2. Jelezze az oldal URL címét, ahol a termék olcsóbb, valamint a termékleírás URL címét is.
Amennyiben minden fenti feltétel teljesül és a jogos elállási idő leteltét követően az Ügyfél megkívánja tartani a terméket, a Spartoo vállalja az ügyfél részére az árkülönbözet kétszeresének visszafizetését. Az ügyfél részére történő visszatérítés kifizetésének módját a Spartoo választja meg. Ennek határideje maximum 30 nap.
Megtalálta a választ a kérdésére?

Premium szolgáltatás

Premium szolgáltatás
Szeretnénk felhívni a figyelmét, hogy a premium szolgáltatás kizárólag a spartoo termékekre érvényes.
Melyek a premium szolgáltatás előnyei?
  1. 10% azonnali kedvezmény a nem leértékelt termékekre.
  2. 5% azonnali kedvezmény a leértékelt termékre a leárazások alatt.
  3. Az átvételkor történő készpénzes fizetés ingyenes a Magyar Postán keresztül szállított csomagok esetében.
  4. Exkluzív ajánlatok: különleges kedvezmények a Premium ügyfelek számára fenntartott napokon.
Részletek:
A 10%-os kedvezmény felhasználásának kondíciói: Ezen árkedvezmény nem vonható össze más futó kedvezményekkel és nem vonatkozik a promócióból kivont márkákra (tekintse meg az aktuális ajánlatok feltételeit). E kedvezmény kizárólag a nem leértékelt termékekre vonatkozik.
Az 5%-os kedvezmény felhasználásának kondíciói: E kedvezmény összevonható a leárazások során az oldalon jelzett akcióval. E kedvezmény csak a leárazások alatt az oldalon feltüntetett akciós árkedvezménnyel vonható össze, nem vonható össze más kedvezményekkel. E kedvezmény kizárólag a leértékelt termékekre vonatkozik.
Hogyan lehet csatlakozni? A Spartoo Premium 12 hónapos szolgáltatására ide kattintva fizethet elő. Amennyiben a 12 hónap elteltével továbbra is szeretné élvezni a szolgáltatás előnyeit, úgy az új éves díj megfizetése mellett megújíthatja előfizetését az oldalon további 12 hónapra. Amennyiben rendelkezik olyan kóddal, mellyel a premium szolgáltatás aktiválható, úgy kérjük, hogy lépjen be ügyfélfiókjába, majd a "Spartoo Premium" menüpontba, hogy megadhassa az aktiváláshoz szükséges kódot.
Megtalálta a választ a kérdésére?

Ajándékutalványok és kedvezménykuponok

Kedvezményem miért nem vonható össze a leárazásokkal?
A kedvezménykuponok nem vonhatóak össze más kedvezménnyel, kuponnal vagy árengedménnyel. Kedvezménykuponjának felhasználási kondícióit ügyfélfiókjában tekintheti meg az "Előnyeim" menüpontban, kiválasztva az "ajándékutalványaim" pontot és a "Még több tudnivaló itt" gombra kattitntva . A leárazás már egy kedvezménynek tekintendő, tehát nincs lehetősége kuponját leértékelt termékekre felhasználni. Ettől eltekintve, őrizze meg kuponját: minden bizonnyal érvényesíthető lesz egy következő rendelése során!
Megtalálta a választ a kérdésére?
Hogyan tudom felhasználni a kedvezménykuponomat?
Amennyiben rendelkezik kuponnal, úgy annak kódját a következő rendelése leadásakor a fizetési oldalon tudja megadni a "Kedvezmények" résznél az erre a célra szolgáló négyzetben. Ha van már regisztrált kuponja vagy ajándékutalványa, az a fizetés során automatikusan felajánlásra fog kerülni. Ha a kupon érvényes és rendelése megfelel a felhasználási feltételeknek, úgy a vonatkozó kedvezmény automatikusan levonásra fog kerülni. Ha egy hibaüzenet jelenik meg, kérjük ellenőrizze, hogy a rendelése megfelel-e a kupon felhasználási feltételeinek: Egy kupon felhasználása előtt, kérjük ellenőrizze annak felhasználási feltételeit. (A kuponjainak felhasználási feltételeit ügyfélfiókjában tekintheti meg az Előnyeim menüpontban található "ajándékutalványaim" résznél a "még több tudnivaló itt" gombra kattintva.)
Figyelem:
  1. A kedvezmény kuponok nem használhatóak fel Partner Termékek rendelése esetén.
  2. Visszaküldés vagy visszatérítés esetén a kedvezmény kupon nem kerül jóváírásra.
Megtalálta a választ a kérdésére?
Hogyan tudom felhasználni az ajándékutalványomat?
Amennyiben ajándékutalvánnyal rendelkezik, úgy annak kódját a következő rendelése leadásakor a fizetési oldalon tudja megadni a "Kedvezmények" résznél az erre a célra szolgáló négyzetben. Ha van már regisztrált kuponja vagy ajándékutalványa, az a fizetés során automatikusan felajánlásra fog kerülni. Ha az ajándékutalvány érvényes és rendelése megfelel a felhasználási feltételeknek, úgy a vonatkozó kedvezmény automatikusan levonásra fog kerülni. Ha egy hibaüzenet jelenik meg, kérjük ellenőrizze, hogy a rendelése megfelel-e a felhasználási feltételeknek: Egy ajándékutalvány felhasználása előtt, kérjük ellenőrizze annak felhasználási feltételeit. (Az ajándékutalványainak felhasználási feltételeit ügyfélfiókjában tekintheti meg az Előnyeim menüpontban található "ajándékutalványaim" résznél a "még több tudnivaló itt" gombra kattintva.)
Figyelem:
  1. A spartoo ajándékutalványok nem használhatóak fel Partner Termékek rendelése esetén.
  2. Visszaküldés vagy visszatérítés esetén a kedvezménykupon nem kerül jóváírásra.
Megtalálta a választ a kérdésére?
Miért nem érvényesül a kedvezménykuponom vagy az ajándékutalványom?
Előnyeinek kondícióit a "még több tudnivaló itt" menüpontra kattintva tekintheti meg ügyfélfiókjában közvetlen a kupon kódja alatt. Kedvezményei megtekintéséhez az oldal jobb felső részénél kattintson a "fiókom" gombra és lépjen az "előnyeim" menüpontba. Szeretnénk felhívni a figyelmét, hogy a kedvezménykuponok nem érvényesek a leárazott termékekre, mivel e termékeken már van árengedmény. E kuponok nem összevonhatóak és sok esetben minimum vásárláshoz vannak kötve. A kedvezménykuponok nem érvényesek a partner termékekre.
Megtalálta a választ a kérdésére?

Hűségprogram

Hűségprogram
A Spartoo.hu oldalon leadott minden rendeléssel hűség pontokat gyűjt (200 forintos vásárlás = 2 hűségpont). Az adott termék által gyűjthető pontok mennyisége a termék oldalán tekinthető meg. A hűségpontjai ügyfélfiókjában kerülnek jóváírásra a csomag átvételét követő 30 nap lejártával, azon termékekre, melyek nem kerültek visszaküldésre. Rendelkezésre álló hűségpontjai megtekintéséhez kattintson a "fiókom" gombra az oldal jobb felső részénél, majd az « előnyeim » gombra az oldal jobb felső részénél, majd az "előnyeim" menüpontban a "hűségpontjaim" almenüre. Amennyiben már összegyűjtött 500 pontot, melynek értéke 1000 Ft-nak felel meg (összevonható és minimum vásárlás nélkül), levonhatja majd következő vásárlása összértékéből a rendelés leadásakor a 2. pontban. Szeretnénk felhívni a figyelmét, hogy hűségpontok nem használhatóak fel partner termék rendelése esetén. Köszönjük szépen megértését.
Megtalálta a választ a kérdésére?

Ajándékutalványok és kedvezménykuponok

Nem találom a kedvezménykuponomat az ügyfélfiókomban
Amennyiben van rendelkezésre álló kedvezménye, úgy azt ügyfélfiókjában az "előnyeim" menüpontban találja. Amennyiben nem látja a felsorolt kedvezmények között, úgy elképzelhető, hogy a keresett kedvezménykupon lejárt. Minden kedvezménynek van lejárata. Előnyének kondícióját a "még több tudnivaló itt" menüpontra kattintva tekintheti meg, melyet közvetlen a kupon kódja alatt talál. Kérjük vegye figyelembe, hogy visszaküldés esetén a kedvezménykupon nem kerül jóváírásra.
Megtalálta a választ a kérdésére?

Spartoo ajándékkártya

Spartoo ajándékkártya
Ajándékkkártya ajándékozása: A Spartoo lehetőséget biztosít arra, hogy ismerőseit ajándékkártyával lepje meg:
  • Ön választja ki az összeget;
  • Üzenetet tud küldeni a címzettnek;
  • Az ajándékkártyát emailben tudja elküldeni, vagy kinyomtatja, melyet így személyesen is átadhat.
Az ajándékkártya az aktiválásától 1 évig érvényes.
Figyelem: ezen kártya kizárólag a Spartoo termékekre érvényes. Amennyiben a kosár tartalmaz egy partner terméket, úgy nem tudja felhasználni. Az ajándékkártyához kattintson ide : https://www.spartoo.hu/ajandek-utalvany.php
Megtalálta a választ a kérdésére?

Email címem módosítása

Email címem módosítása

Email címem módosítása
Miután email címe egyben az azonosítója is, így azt Ön nem tudja módosítani ügyfélfiókjában. Ezen kérés esetén kérjük, hogy vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal telefonon, vagy a kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül: egy munkatársunk a lehető legrövidebb időn belül válaszolni fog.
Megtalálta a választ a kérdésére?

Hírlevelek

Hírlevelek

Feliratkozásaim kezelése
Feliratkozásainak kezeléséhez be kell lépnie ügyfélfiókjába. Ehhez kattintson az oldal jobb felső részénél található « fiókom » gombra és lépjen be ügyfélfiókjába. Ezt követően válassza ki a « Feliratkozásaim » almenüpontot a balra található « fiókom » menüben.

A hírlevélre történő feliratkozást a 2.-es pontban; « feliratkozásaim kezelése » teheti meg. A hírlevélre történő feliratkozáshoz pipálja ki a vonatkozó négyzetet, leiratkozáshoz hagyja üresen.

Ne felejtse el "Érvényesíteni" választását!
Megtalálta a választ a kérdésére?
Leiratkozás a hírlevelekről
Feliratkozásainak kezeléséhez be kell lépnie ügyfélfiókjába. Ehhez kattintson az oldal jobb felső részén található « fiókom » gombra és lépjen be ügyfélfiókjába. Ezt követően válassza ki a « Feliratkozásaim » almenüpontot a balra található « fiókom » menüben.

Amennyiben nem kíván többé hírlevelet kapni úgy ezt a 3-as « leiratkozom » pontban jelezheti felénk. Ne felejtse el "Érvényesíteni" választását!
Megtalálta a választ a kérdésére?

Jelszó

Jelszó

Szeretném módosítani jelszavamat
Ahhoz, hogy módosítani tudja jelszavát, be kell, hogy legyen jelentkezve ügyfélfiókjába. Ehhez kattintson az oldal jobb felső sarkában található "fiókom" ikonra. A jelszó módosítást az oldal bal oldalán található "Fiókom" menüpontban tujda megtenni az Ügyfélfiókján belül. Válassza ki a "jelszavam" menüpontot, és hajtsa végre a módosítást!
Megtalálta a választ a kérdésére?
Nem működik a jelszavam
Először is kérjük, hogy győzödjön meg róla, hogy a megadott e-mail cím megegyezik azzal, amivel az ügyfélfiókját létrehozta. A belépéshez szükséges egy korábbiakban létrehozott ügyfélfiók. Amennyiben e-mail címét a korábbiakban csak a hírlevél feliratkozáshoz adta meg, úgy még nem rendelkezik ügyfélfiókkal. Ha továbbra sem tud belépni fiókjába, úgy új jelszót tud kérni. Az oldal jobb felső részénél kattintson a "fiókom" gombra, majd a "már ügyfél vagyok, azonosítom magam" résznél kattintson a következőre: "Elfelejtette jelszavát? Kattintson ide" . Adja meg e-mail címét, melyet követően e-mailben kapja meg az új jelszót. A fiókba történő belépést követően jelszavát módosítani tudja.
Megtalálta a választ a kérdésére?
Elvesztettem jelszavamat
Először is kérjük, hogy győzödjön meg róla, hogy a megadott e-mail cím megegyezik azzal, amivel az ügyfélfiókját létrehozta. A belépéshez szükséges egy korábbiakban létrehozott ügyfélfiók. Amennyiben e-mail címét a korábbiakban csak a hírlevél feliratkozáshoz adta meg, úgy még nem rendelkezik ügyfélfiókkal. Ha továbbra sem tud belépni fiókjába, úgy új jelszót tud kérni. Az oldal jobb felső részénél kattintson a "fiókom" gombra, majd a "már ügyfél vagyok, azonosítom magam" résznél kattintson a következőre: "Elfelejtette jelszavát? Kattintson ide" . Adja meg e-mail címét, melyet követően e-mailben kapja meg az új jelszót. A fiókba történő belépést követően jelszavát módosítani tudja.
Megtalálta a választ a kérdésére?

Kijelentkezés

Kijelentkezés

Kijelentkezés
Az ügyfélfiókjából történő kilépéshez kattintson a "fiókom" gombra jobbra fent az oldalon, majd a "kilépés" gombra. Az ügyfélfiókjából történő kilépést követően, amint munkamenete bezárásra került, bekapcsolva hagyhatja számtógépét fiókja jogtalan felhasználásának veszélye nélkül.
Megtalálta a választ a kérdésére?

Személyes adataim módosítása

Személyes adataim módosítása

Személyes adataim módosítása
Személyes adatainak módosításához be kell, hogy legyen jelentkezve ügyfélfiókjába. Ügyfélfiókja eléréséhez kattintson a "fiókom" gombra az oldal jobb felső sarkában. Személyes adatait az oldal bal oldalán található "Fiókom" menüpontban navigálva tudja megtenni.
Figyelem! : Amennyiben egy folyamatban lévő rendelés kapcsán szeretne szállítási címet módosítani, úgy kérjük, hogy tekintse meg a "rendeléseim" menüpontot. Az adott rendeléshez a cím már rögzítésre került, így a fiókjában rögzített címmódosítás nem fogja azt megváltoztatni. Köszönjük megértését.
Megtalálta a választ a kérdésére?
Kiszállítási címem módosítása egy leadott rendelés kapcsán
Szállítási címének módosításához tekintse meg a "rendeléseim" menüpontot. Köszönjük megértését.
Megtalálta a választ a kérdésére?

Szponzoráció

Szponzoráció

Szponzoráció
A Spartoo lehetőséget biztosít arra, hogy szponzorálja barátait:
Szponzoráltja első rendelése alkalmával 3200 forintot gyűjt össze ajándékutalvány formájában. Ezen rendelésnek 15000 forintnál magasabb összegűnek kell lennie, és nem képezheti visszaküldés tárgyát. Az Ön szponzoráltja szintén 3200 forintot nyer az első megrendelésével!
Hogyan szponzorálhatom egy ismerősömet? Szponzoráltjának az ügyfélfiók létrehozásakor meg kell adnia az Ön email címét az erre fenntartott helyen: "Szponzoráltja e-mail címe". Meghívhatja barátait is, hogy legyenek a szponzoráltjai a Szponzorálásaim menüpontban található űrlap kitöltésével.
Részletek: Akár 100 szponzoráltja is lehet, mely által 320 000 forintot is nyerhet. A nyereményeket ajándékutalvány formájában állítjuk ki, melyek 1 éven keresztül használhatóak fel a következő rendelései alkalmával. Ha egyenlege összege eléri a 6000 forintot (2 szponzorált) ajándékutalvány formájában kérheti annak kifizetését.
Megtalálta a választ a kérdésére?

Ügyfélfiók létrehozása

Ügyfélfiók létrehozása

Ügyfélfiók létrehozása
Miért kell létrehozni Spartoo ügyfélfiókot? Amennyiben rendelést kíván leadni oldalunkon, úgy azt megelőzően ügyfélfiók létrehozása szükséges annak érdekében, hogy beazonosíthassa magát és rögzítésre kerülhessenek a jövőbeni rendelésekhez szükséges szállítási adatok. Az ügyfélfiók továbbá lehetőséget ad arra, hogy ellenőrizze rendeléseinek listáját, valamint rögzítse visszaküldési igényét és hozzáférjen hűségprogramunkhoz.
Hogyan tudja létrehozni Spartoo ügyfélfiókját? Az oldal jobb felső részénél kattintson a « fiókom » gombra, majd az « ÚJ ÜGYFÉL vagyok, létrehozom a fiókom » résznél írja be email címét. Ezt követően töltse ki a kért adatokat és hozza létre fiókját.
További információk: Az oldalra történő következő belépése alkalmával a « MÁR ÜGYFÉL vagyok, azonosítom magam » résznél tud majd belépni ügyfélfiókjába.
Megtalálta a választ a kérdésére?

Ügyfélfiókom törlése

Ügyfélfiókom törlése

Ügyfélfiókom törlése
Amennyiben törölni kívánja a Spartoo weboldalán regisztrált ügyfélfiókját és vele együtt az összes adatát is, kövesse a következő lépéseket: Jelentkezzen be ügyfélfiókjába e-mail címe és jelszava megadásával, majd a "Fiókom" menüpontban kattintson a "Fiókom törlése" gombra, és kövesse a megfelelő lépéseket, hogy megerősítse a fiók törlését. Fiókja törlése ellenjavalt, amennyiben az azt megelőző 30 napban megrendelést adott le vagy kapott kézhez, ugyanis ez esetben nem lesz lehetősége visszaküldést kezdeményezni, amennyiben probléma merülne fel a megrendelt termékekkel.
Megtalálta a választ a kérdésére?

Utalvány visszatérítése

Utalvány visszatérítése

Utalvány visszatérítése
Utalványának visszatérítéséhez be kell lépnie ügyfélfiókjába. Ehhez az oldal jobb felső részénél kattintson a "fiókom" gombra. Utalványának visszatérítését az "előnyeim" menüpontban teheti meg.
Folyamat:
  • Kattintson a szóban forgó utalvány alatt a « Visszatérítés » almenüpontra.
  • Ezt követően megtudja kérni az utalvány értékének kifizetését banki utalással.
  • A visszatérítés ezt követően 2-5 munkanap alatt íródik jóvá.
A banki utalással történő visszatérítéshez első alkalommal a rendszer a nemzetközi utaláshoz szükséges banki adatok rögzítését fogja kérni.
Megtalálta a választ a kérdésére?

Üzleti kapcsolat

Nagy mennyiségben történő vásárlás a Spartoo-tól

Nagy mennyiségben történő vásárlás a Spartoo-tól

Nagy mennyiségben történő vásárlás a Spartoo-tól
Először is köszönjük szépen szíves figyelmét oldalunk iránt. Azonban a Spartoo egy olyan vállalat, mely a magánszemélyek számára történő online értékesítésre specializálódott. Sajnálatos módon nem biztosítunk nagy mértékben történő viszonteladást. Köszönjük megértését.
Megtalálta a választ a kérdésére?

Üzleti kapcsolat

Üzleti kapcsolat

Szeretnék a Spartoo cégénél dolgozni
Amennyiben szeretne csatlakozni a spartoo csapatához, a következő linkre kattintva megtekintheti akutális állásajánlatainkat, valamint gyakornoki állásajánlatainkat: https://www.spartoo.com/recrutement.php?services=e-marketing
Megtalálta a választ a kérdésére?
Szeretnék a Spartoo partnere lenni
Ha szeretne a spartoo partnere lenni, úgy a következő linkre kattintva tekintheti meg a szükséges lépéseket: https://www.spartoo.com/affiliation.php
Megtalálta a választ a kérdésére?
Szeretnék együttműkdni a Spartoo-val
Ha szeretne csatlakozni a spartoo csapatához a következő linkre kattintva tekintheti meg a szükséges lépéseket: https://www.spartoo.com/marketplace_mentions.php
Megtalálta a választ a kérdésére?
Mondja el véleményét
PREMIUM